Ayy kızlar dün post açtım bende hatta içim içimi kemiriyor bişey mi oldu çocuğa diye zaten pimpirikli insanım daha öncede 2 kaybım var şuan 17+5 hamileyim hareket hissetmiyorum daha tedirgin oluyorum ister istemez böyle postalar okuyunca bir nebze rahatlıyorum. Böyle arada sol tarafımda batma gibi sancı gibi bişey oluyor hareket mi bilemiyorum tabi