Boş gebelik yaşadım kaç tame doktora gittim ve hiçbiri böyle yaklaşmadı 6.haftada lekelenmem başlamoştı bebek yoktu geç döllenmedir dediler bekliyelin son gittigim doktor boşsa zaten lekenlenmelern çogalır 8 9haftaya kadr bekleyip ondan sonra bakalım dedi tekrar 7.haftada düşük yaptım ama bu kadr erken gidip kürtaj olmayın sakın