Semra007 merhabalar, ben de kürtajdan sonra değil ama kendiliğinden bir düşükten sonra bunu yaşamıştım. Korunmasız sonrası hep lekelenme şeklinde kanama başlıyordu doktor başta çözemese de en sonunda rahim iltihabı teşhisi koyup bana antibiyotik başlatmıştı bitirdim ve ondan sonra geçti tüm o şikayetler. Dikkat edin iltihap kötü olabiliyor