Ftmssnle Kızlar merhaba benim son adet tarihim 18 kasım ama bu ay adet olmadım dün test yaptım ama negatif çıktı. Sizce ne zaman kan testi yaptırmalıyım? İnşallah tutar çünkü eşim ve ben çok istiyoruz ve bekliyoruz.
5eylul Ftmssnle seninle ayni durumdayim. Regl günüm yarın. Test yaptım çıkmadı. Az önce de adet oldum. İnşallah sen hamilesindir. Test yaptın mi
XGlcn Ftmssnle elinde test var yap bence icin rahat olsun. Sonra gerekirse kan testi yaptirirsin yeterince gecikmisin.
Canim_bebegim40 Ftmssnle benim ilk gebeligimde göğsümden anlamistim test yapmıştım çıkmıştı ertesi gün kan verdim ondada çıkmıştı çok yeniydi adet belirtilerinle aynımı bunlar yoksa ilk defa mi oluyor
Ftmssnle Canim_bebegim40 ilk defa oluyor daha önce yaşamadım. Evlenmeden önce adet olucağım zaman sadece belim ağrırdı aynı gün adet olurdum ama şimdi gecikti adet bu belirtilerim ilk defa oluyor
GLSTN2 Bi kaç gün daha bekle benimde 13 Kasım son adet tarihim pozitif çıktı yarin kan verecem hayirlisi olsun isteyen herkese nasip olsun
Umutduru Ftmssnle 8 gün gecikmede testte cikardı diye biliyorum normal kaset test miydi yoksa erken olanlardan miydi ? İnşallah hamilesindir 🙏🏻