Kızlar bilenler vardır aranızda kasımda adet olmadım Aralık adetime 5 gün kaldı biraz önce iç çamaşırımda 2 damla kan gördüm peceteye de geldi ama öyle kıp kırmızı değil pembe gibi. Hemen ped taktım sevindim adet oldum diye ama daha da gelen giden olmadı bana ne oluyo byle bisey yaşayan oldu mu hiç artk korkmaya başladım. Pko var bende ama hiç bu kdar gecikmemistim. Acaba bu arada hamile kaldım da yerleşme kanaması mı oldu bana yardımcı olun lütfen 🙏