Selam kızlar bugun 41 haftalık olduk. Doktorumuz yarin sabah 9da suni sanci ile doguma alacak. Ama bugün sabah nisan geldi akinti gibi kirmizi renkteydi (nişan oldugunu düşündüm) doktoruma yazdim agrin yada suyun gelmesse gelmene gerek yok dedi. Sizin kanamaniz geldiginde nekadar beklediniz evde?Afedersiniz 5 kere idrara çıktım 5indede idrarin icinde akinti meni gibi kan geldi. Sizce sabahi bekleyim mi? Bu nişan mu degil mi kafam cok karışık 😑ilk gebeliğim