Gulsumelif ben hamile değilim ama tüp bebek tedavisi için doktorumun verdiği testleri yaptırmak için gitmiştim doktor bey saolsun ve hemşiresi de yabindaji saolsun testlerimizi yaptılar randevumuz olmadığı halde durumumuzu soyledigimizhalde ve bana hemşire Allah yardımcın olsun emekleriniz boşa çıkmasın dedi saolsun ilgilendiler her gitmemde