Dmrcsnm Merhaba kızlar aşılama yaptırdım sonuç bekliyorum. Rahim filminden tutu da tüm testlerim yapıldı. Eşimde de bir sorun yok 1 yıldır istiyoruz, sadece rahim filmimde ters tahinli olduğumu öğrendim 3 doktora gittim üçüde engel değil dedi .. Ters rahimle hamile kalan var mı ?
Hosgeldinbebek Dmrcsnm evt ben, hatta annem de dahil. Gebelik için engel değil, sadece ultrasonda bebeği başta zor gördük, vajinal bakıldı o kadar
sinemcansenturk Dmrcsnm 26 haftalık hamileyim rahmim ters ve sadece ilk kontrollerde bebeği görmek çok zordu idrara sıkışık gidiyordum ona rağmen karından görememişti doktor vajinal bakmıştı şimdi herşey normal ilerliyor normal doğum yapamazsın falan diye de birşey demedi normali bekleyeceğiz ilk başta öyle bir durum olsaydı söylerdi zaten
annembabam Dmrcsnm ben de ters rahimliyşm. Hiç hiç sorun olmuyormus . Nitekim gerçekten yaşamadım . Tek birliktelik ile gebe kalmıştım .🌼
selos1210 Canım ters rahimliyim ilk gebeliğimde düşük yaptım ancak düşüğün ters rahimle bir alakası yoktu yanlış anlama sakın şimdi ikinci kez hamileyim 8 haftalık..
Dmrcsnm Kızlar çok çok teşekkür ederim, umutla bekliyorum sonucumu inşallah hayırlı haberler alırım , sizinle bu süreci geçirmek daha kolay çok sağolun sağlıcakla büyütün bebeklerinizi ❣️
sinemcansenturk annembabam ay vallahi kendimden başka birini buldum 🤗 bende tek birliktelikte hamile kaldım
Dmrcsnm annembabam inşallah bende aşılamadan güzel sonuçlar alırım adet ağrısı gibi ağrım oldukça ümidim kırılıyor , daha 6. Günü
Umutduru Dmrcsnm 3 düşük sonrasi öğrendim ters rahim oldiğumu.Gebelige engel drgil yoksa 3 defa doğal yollarla hamile kalamazdım.Düşüğe de neden olmuyor doktorumla konuştum.Sadece bende ilişki sırasında biraz acıyor.Bir de hamile kalmak icin ters rahimlilerin pozisyonu var.Onu da deneyebilirsin🌸İlk aylarda karından bakıldığnda gözükmüyor vajinal muayende görmüştü doktorum keseyi o zaman anladik zaten ters rahim olduğunu
Dmrcsnm Umutduru allahım sağlıkla evladımıza kavuşmayı nasip etsin çok teşekkür ederim yine de insan emin olamıyor hiç bir sorun yok deniyor ama insanoğluyum işte belli ki vaktini bekliyor 🙏🏻 İnşallah bu yeni yılda tüm bekleyenler hayırlı sonuç alırız
beyah Dmrcsnm hayır benim rahimim ters ve 40 haftam oluyor yarın canım ne doğuma ne de hamile kalmaya bir etkisi yok merak etme 💖
Dmrcsnm beyah allahım sağlıkla sıhhatle yavruma kavuşmayı nasip etsin inşallah .. umarım bizlerde bu duyguyu yaşarız 🙏🏻❣️
Fatmatev Dmrcsnm canım benimde rahmim ters kızların dediği gibi ilk aylarda bebeği görmek zor oluyor bunun dışında da benim hamile kalmam ¾ ayı buldu ama ters rahim için pozisyonlar var bir gebenin günlüğü diye bir sayfa var oraya bak orda vardı ters rahim ile ilgili bilgiler
Dmrcsnm Fatmatev çok sağol canım denedim takip ediyorum. Ovülasyon testi de kullandım herşeyim çok düzenli regl yumurtlama çatlama günleri bile en son bir çare aşılama denedik inşallah yeni yıla güzel sonuçlarla gireriz
Busakts Dmrcsnm canım 16 haftalık hamileyim benim de rahmim ters ama hiç bir engeli yok bu durumun sık da olabilen bir şey