Novaa Merhaba BAT 30 Aralık fakat bir gebelik varsa da yeni yıla girmeden öğrenmek istiyorum. Eğer varsa 29-30 unda kan versem çıkar mı? Yumurtlamanın üzerinden 12-13 gün geçmiş olacak. Bir de aile hekiminde aynı gün sonuç e nabız a düşer mi?
Kahveli Novaa 13.gun garanti varsa çıkar diye düşünüyorum. Ayni gün sonuç çıkar ama yılbaşı tatili falan belki geçte çıkabilir
ArenAsilmomm Novaa canım ben tam adet günümde yaptırdım ve kanda çıktı🌸 Aile hekimim 2 gün dediği için acile gidip yaptırmıştım kan testini 1 saatte sonucu veriyorlar 🌸
Umutduru Novaa Canım merhaba.Benim de 29 aralık.Dün test ysptım negatifti.27si de doğum günüm.Pazartesi yapmayı düşünüyorum tekrardan test yaptin mı peki sen
hunilimom Novaa sağlık ocağı Perşembe gününden sonra çalışmıyor yılbaşı cunki ama özelde 30 unda verirseniz 2 saat sonra çıkıyor daha sonra e nabiz a düşüyor
Fatmasvs Aile hekiminde tüpe yapıştırılan barkodunun fotoğrafını çek bulunduğun ilin labaratuvarindan bak sonuca gün içinde çıkıyor
ada58 Novaa benim de bat 30 u salı günü kan verdim 2.62 idi bugün tekrar verdim 13.95 çıktı. sağlık ocağında sabah 10 dan önce verdim öğlen 1 gibi çıktı sonuç.yumurtlamanız üzerinden minimum 12 gün geçmesi gerekli test için