ghostsword Arkadaşlar tirnagim cekildi bugün 36 haftalık hamileyim. 500 mg antibiyotik yazdı doktorum. Hamileliğinde antibiyotik kullanan var mı acaba? Korkuyorum
Ilkayy ghostsword ben ah hemde ne antibiyotik tüketim. Hastanede yattım hergün serum şeklinde verdiler 7 gün taburcu oldum 6 günce evde kullandım doktorlar hamile olanlara özel veriyorlar hşc korkma
ghostsword Ilkayy Allah razı olsun canım bilgilendirme için elim yüreğimde zaten canım çok yandı bugün
ahsennazli ghostsword benmde idrar yolu enfeksiypnum var doktor yazdı kullandm valla sabah aksam 28 haftalık gebeyim inşallah bisi olmaz bıraktım ama ilacım tam bitmedi ama kulanmayı bıraktım azalmıstır enfeksiyonum dedm antibiyotik soncta zarar verir düsüncesiyle
ipekveatlas ghostsword eczacıyım canım kullanabilirsin🤌🏻 doğru doz da kullan doktor ne yazdıysa onu aynen bitir 5 günse 5 gün
ghostsword ipekveatlas işte canım bir kutu 7 günlük yazmış. Pansuman da yapılacak. Çok teşekkür ederim ❤️