Merhaba kızlar sizden bir konuda yardım isticem bebeğim 3 aylık ve doğduktan 1 hafta sonra sütümün yetersizliğinden dolayı doktor mamaya başlattı kulladığım mama sma, hem mama hem meme veriyorum şu ana kadar bi sorun yoktu ama son 1 gündür mamayı içmek istemiyor memede ki süt yetersiz geldiği için sinirlenip ağlıyor şuanda da takipte olduğum herhangi bi doktor yok mamayı değiştirsem bi sorun olur mu?