Elfs Hastanede yenidoğduğunda 2 set 10 lu 1 tane alt üst zıbın yeterli olur mu? Bir de 2 set 10 lu 2 alt üst takım 2 tane de 0-1 aylık üst yenidoğan için yeterli mi?
gulsonmez27 Ben de bugün valiz yaptım daha 30. Haftadayım ama dedim hazır olsun..2 tane yenidoğan set koydum..3 serme bez,ıslak mendil,küçük biberon,emzik koydum.2 tane yenidoğan set yeterli bence..Allah korusun yoğun bakım ihtiyacı olmazsa yeterli
gulsonmez27 Elfs ben zamanında hurç vakumlu poşet falan almıştım.Tek tek poşetleyip koydum.Öyle yaparsan hiçbir sorun olmaz 😘
gulsonmez27 Elfs pardon yanlış anlaşılma olmuş 😅 ben 2 tane koydum doğum yapacağım hastane yakın olduğu için..Olmadı eşim evden getirir o yüzden