LyliaMom canım valla aynısını yaşadım bende hastanede yanımda hamıle olmayan kadınlar adamlar oturdu benım karnım burnumda ayakta duvara yaslanıp bekledim daha beterı de toplu taşımada önümde genç kızlar 2 genç oğlan oturuyordu yer vermedıler sonraki durakta 1 genç indi yer bosaldı oturmak ıcın yürüdüm tam koltuğu tuttum korkuluğundan oturucam arkamdan biri koşar adım geldı tam otururken önüme gecıp oturdu ben oturmayayım dıye ve barız ben otururken yaptı bunu dumur oldum hamıle olmamı geçtim oturacak olan normal bı ınsana bile bu yapılmaz kaldıki benım karnım burnumda yanımdan bana çarparak geçtı çarpmasa boş diye adamın kucağına oturacaktım nerdeyse 🙄 İnsanlar çok tuhaf gerçekten ayrıcalık beklemıyorum ama insan insana en azından bu kadarda saygısız olmamalı