Merhaba Anneler, benim kafami şu sezeryan sonrası normal doğum çok karıştırıyor, ben hep normal doğum istemiştim nasip olmadı, 2015 ve 2018 de sezeryan oldum şuan normal yapabilme şansım varmıdır acaba bilgisi olan yazarsa sevinirim çok içimde kaldı çok istiyorum normal olsun diye 🙏🏼😔 ama galiba biraz imkansız ha ne dersiniz 🌺🌸