Mervehorata92 Bugun cınsıyetını öğrendim bebişimin erkek 😊 ısım aramaya başladım bana aklınıza gelen ısımlerı soyler mısınız fikir olsun
Sblut23 Mervehorata92 biz Göktuğ Kuzey koyacağız 🙏🏻 Görkem Ege adını da çok sevdim aklınızda bulunsun 😊
asel35ece Hamza ismini her zaman çok sevmişimdir bir oğlum olsaydı kesinlikle Hamza olacaktı. Onun dışında Yahya Yağız Aras Selim Murat gibi isimler de hoşuma gidiyo