Benim ikiz gebelik olduğu için serklaj sıkıntılı oluyormuş tehlikeliymiş dikiş atarken Allah korusun keselere zarar verme ihtimali oluyormuş yük daha fazla olduğu için şuan dikişlik değil dedi ama ilaçla takip edilcek bakalım haftaya bakılacak inşallah faydası olur🙏🏻