Yusufhalime Kızlar bu gece 01.30 da sanciyla uyandim wc ye gittim camasirimda kan var vardı baya wc ye de damladı 02.30 da hastaneye geldik 07.38 de de oğlumu kucağıma aldım normal dogum oldu 3. Gebeligimdi darısı sizlerin başına inşallah sağ salim