Seydanuurr4 normal canım benim en başından beri tuvalete gidiyorum geri geliyorum aynı dakika tekrar geliyor çok Garip şuan 19+5 iz geceleri uykum bölünüyor bu yüzden sürekli idrarım geliyor gelmese bile gideyim mutlaka yapmış oluyorum gittiğim her yerde tuvalete girmek zorundayım Buda iyi bişey değil ama mecburum dışarıda biryere gideyim tuvaleti soruyorum önce , idrar yolunda enfeksyon olabilir benim halen geçmedi kullanmadığım ilaç kalmadı bi idrar testi verip doktorunu ara mutlaka önemli bir konu bebeğe zarar verip erken doğuma kadar götürüyormuş 😩