umranozby tesekur ederim dogumda eger yukari cikmazsa asiri kanama yapiyormus bu yuzden rahim aliniyormua diye okudum aslinda benim isime gelir rahatsizligimdan dolayi hamile kalmamam lazimdi yumurtalik bagliyken bile hamile kaldim ama rahim alindiktan sonra adet goremiyormusuk galiba yasimda küçük o yuzden korkmuştum