Irem14 merhaba çok geçmiş olsun bende 19+3te yakalandım yarın 14.günüm 21+2 olduk çok şükür. Doktorum sadece d vitamini önerdi. Onun dışında bol meyve ve bol sıvı tüket dedi. Bende her gün muz, portakal, mandalina arada greyfurt tükettim. Portakal, mandalina, greyfurt, limon sıkıp suyunu içtim. Kelle paça çorbası içtim. Her gün sarımsaklı yoğurt tüketmeye gayret ettim. Düzenli yemeğimi ve ara öğünlerimi yedim. Ağrım olduğunda minoset içtim. Sabah öğle akşam olmak üzere günde 3 kez alınabiliyor. Su içmeye özen gösterdim. Turşu yedim ve turşu suyu içtim. Kefir ve süt tükettim. Yoğurt yemediğim günler ayran yapıp içtim. Bu şekilde sürekli bir şeyler yedim çok şükür hafif atlattım sizin de hafif geçer inşallah🌸