Kızlar selam herkese
Adetime 4-5 gün var birkaç şüphem vardı evde ovulasyon testi var diye yapayım dedim ama aşırı koyu çıktı forumdan baktım çoğunda çok koyu olunca gebelik demek yazmışlar çoğunda🙉 böyle gebe olduğunu öğrenen var mı kan vermeye gideceğim duruma göre ama umutlanmak için çok mu erken 😒