kubumom Hanımlar ben 14 haftalık gebeyim göbeğim çıktı birçok kadının bu dönemde çıkmıyor göbeği kilo da almadım öyle benim göbek normal mi 🤭😁
Elftrhn kubumom bende 2 3 kilo aldim ama 13 haftalikken gobegim cikti hemde suan17 haftaligim baya gobegim var etrafimdakiler 5. 6. Aydan sonra cikiyor diyorlardi 😅
Baldandamla kubumom Benim 2. Gebeliğim 16 haftada baya baya birden fırladı altı aylık gibi dolaşıyorum
Harleyqueen Bende 14 haftalık ama henuz gobegim falan yok sadece şişligim oluyo kadar belki iç karnın dardır ondan olabılır canım bılmıyorum 😂