ozlem-t Merhaba, 9+3teyiz. Boğaz ağrısı, halsizlik, üşüme, iştahsızlık, mide bulantısı, kabızlık, yorgunluk, uyku hali… Ne yapmalıyım? Acile mi gitsem, dahiliyeden mi yoksa kendi doktorumdan mı randevu alsam?