Kizlar 12+1 hamileyim. En son doktora 7+2de gittim kalp atisi icin. Ondan sonra gitmedim doktor 12 haftada gel dedi. Yarina randevum var. asiri heyecan var kanama lekelenme herhangi birsey olmadi ama yine de heyecan var bebegim iyi mi buyudu mu felan. Sizce birsey olsa haberim olurmuydu?