Deletedmom72720 28 haftalığım ve bebek hareketlerini alt tarafta çok hissediyorum . Tuvaletim varmış gibi hiisyst oluyor sizde olan varmı ? Normal mi ?
sheyda1991 Deletedmom72720 gayet normal bir durum :) genelde ayakları aşağıda olduğu için sürekli idrar torbasına baskı yapıyordur. Benimki baskıdan öte tekmeliyor bi de idrar torbamı 😅
sheyda1991 Deletedmom72720 kontrollerde zaten konuşurlar sizinle belirtirler durumunuzu. Eğer bir riskiniz yoksa, sıkıntınız yoksa gönlünüz rahat olsun inşallah :)
EgesMomm Deletedmom72720 Ben bazen kaçırcam gibi hissediyorum bende 28 haftalığım ama doktor normal dedi
Deletedmom72720 sheyda1991 araştırdım da şimdi erken doğum vs bişilerdiyen de var ama 2 hafta sonra doktora gidicem bakalım 🤔
sheyda1991 Deletedmom72720 google a güvenmeyiniz çünkü toksik bilgi çok. Eğer rahim ağzı uzunluğunuz ölçüldüyse ve suyunuzda normal seviyedeyse şu an erken doğum riskiniz olmaz. Çünkü bebek 32.-36. Haftalar arasında döner. Başka bir belirtiniz yoksa hiç tedirgin olmayın :) zaten muayeneye gidince konuşursunuz hekiminizle
EgesMomm Deletedmom72720 İnternete bakarsan o an doğurtturur insana 😂 Benim 1 aydır öyle özellikle geceleri uyanıyordum alta vuruyodu bi boş anıma gelse gerçekten o an altıma yapardım ama bir şey olmadı