Elif0611 21 aralıkta kan verdim 352 çıktı tekrar ne zaman kan verirsem sağlıklı gebelikmi yoksa kimyasal boş gebelik mi filan olduğunu anlarım ? Bilgisi olan lütfen yazabilirmi?
moom222 Elif0611 24 ünde vere bilirsin cnm aynı satte ver munkunse eğer iki katına çıktıysa sağlıklı ilerliyor demektir yüzde 66 yükselmesi yeterli demişti doktorum bana
Dyg61 Elif0611 ilk kan verdikten 48 saat sonra aynı yerde tekrar kan verin yani bugün verebilirsiniz artış var mı yok mu öğrenirsiniz
moom222 Elif0611 benm doktorum 10 Aralık’ta verdirdi 12 sinde tekrar verdirdi ama saglikci kuzenim 13unde verirsen daha net sonuç alırsın demişti ama yinede sen bilirsin cnm
Dyg61 Elif0611 benım doktorum bu sekılde soylemıstı verebılırsınız 48 saat sonra aynı yerde kan vermiştim