**moom222 Ben 6+2 yken biraz geç fark ettim gebeliğimi. Ama geriye dönük düşündüğümde regl öncesi hiç karın ağrısı olmayan aksine çok şiddetli baş ağrısı yaşayan biriydim ve muhtemelen 5.haftamla 6.haftam arası çok fazla baş ağrısı çektim. Ayrıca sabahları mide yanması oluyordu. Yani reflü vs hiçbir mide rahatsızlığım olmadığı için garibime gitmişti o yüzden aklımda kaldı canım bunlar. Eğer normalde de reglken karın ağrısı yaşıyorsan muhtemelen hamileliktendir dediğim gibi benimde çok baş ağrım olmuştu. 6+2 de de keseyi ve minik bir nokta şeklinde çok hafif bebeği görebilmiştik.