Aselmom inan öyle yapıyorum ama ben bu kadar olumlu olmaya çalıştık ca herkes birbirine alınıp beni arada bırakıyor geriyor . Reflü var kusacam diyorum eşim psikolojik bi sorun GB aklına getirme kusacam dersen kusarsin dyor. Sancım oluyor umrunda değil . Şimdiye kadar olan sevgi yalan mıydı nerede şevkat değer kaygı nerede hata yaptım kimseye yetemiyorum 8.ayim hava 40.derece sıkıntım zaten kendime yeter birde beni iyice sikiyorlar kızımla konuşacak elimi karnıma götürüp tek başıma mutlu olmama bile izin yok bu kadar sevgisizsen neden evlendin hadi evlendin neden çocuk yaptın ..yalnız birakcaktin madem. Şevkat merhamet sevgiden gelir bu kadar duyarsız olunmaz😣