SekerDehasi zehsan Yerlesme kanaması yaşamiş gecirmissin gecmis olsun . Ama hic bir kanama normal degildir . Tekrarlarsa mutlaka doktoruna gorun . Gectigne sevindim inşallah bir daha tekrarlamaz 🤗
zehsan incisu akıntı başladğında doktra gitmişti 6 haftalık bebeği kalbni dinledk ama kesem olması gerektğinden küçükmüş aradan bir hafta gecti şimdi kahve renkli akıntım geçti gibi acaba bebeğe mi bsey oldu düşük riskim vardı cnkü
incisu zehsan doktora gitmenizi öneririm yerleşme kanaması mı değil mi doktor karar versin herkesin tecrübesi farklı sonuçta