Muhammedamine 3 aylikken olmustu ama kapandi bir hafta sora cok sukur 4 aydada plasenta aşadaydi kanama yapti hastanede kaldim 8 gun simdi yukari cikmaya başlamiş cok sukur ama erken doğum riskim neden var biturlu anliyamiyorum 5 ci ay oldum hep altan ultrasonla bakiyolar ölçum yapiyolar bebeğin kafasida bira asada hep ayni pozisyonda duruyo ilk basta bebeğim donduğu icin saniyodum arastirdiktan sonra bu olduğnu anladim 😔 doktora gitmeme daha cok var sadece bebeğin kesesi yukari cikarmi soraki haftalarda ?