Ruya1106 Kizlar rahim filmi çekineli 15 gün oldu. Reglime de 4 gün kaldı. Bugün çok midem bulanıyor çok yorgun hissediyorum arada kasıklarım ağrıyor . Rahim filmi çekilip bunları yaşayan varmı regli belirtisi sanırım bunlar ama çok hassalastim.😔
Ruya1106 Kubos01 Neler olmuştu nasıl değişti ruh halin canım. Birde yatsam uyucam kafam kazan gibi birde sinirleniyorum çok çabuk birşey yokken. Test yapsam cikarmi acaba umutlanmakta istemiyorum ya negatif çıkarsa diye korkuyorum
Kavakyellerihercai Ruya1106 banada daralma var dedi ama ilaç geçti dedi anlamadım. Hayırlısı olsun RABBİM İsteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
Kubos01 Ruya1106 canım biz 2,5 sene denedik olmadı en son rahim filmi çekildik iki tüpümde kapalıymış biri açıldı yumurtlama takibi yaptım çtlama gördükten bir hafta sonra uyku hali bi dönmesi bşldı değişik ruh halleri adete yakın testte öğrendim
Ruya1106 Kubos01 CanİM bizimdr 2 yıl 3 ay oldu. Bir tüpüm kapaliymis açıldı şimdi umutlandim sen öyle deyince baş dönmesi uyku hali bende de var acaba hamilemiyim ya
Ruya1106 Kavakyellerihercai Ben Pazar günü olurum regli . Senin ne kadar var regline 8 Aralık’ta çekildim ben rahim filmi
Kavakyellerihercai Ruya1106 benim daha bir hafta var ama hiçbir belirti yok bende sen inşallah hayırlısıyla gebesindir 🙋🏻♀️
Ruya1106 Kavakyellerihercai İnsallah ikimizde hamileyizdir. 2 yılı geçti olmuyor ama rahim filmi çekildi diye umutlaniyor işte bir yanim