Merhaba
Bugun dr randevumuz vardi 37+3, bebegim basindan beri 2 hafta onde gidiyo ama dr um bugun kafasini 40.haftada ölctugunu soyledi 🤦♀️ hatta sen nasil bisey dogurcaksin dedi 🤦♀️ 3.5kg suan 52cm boyu var. Bu ara geldi geldi gelmedi 39.haftanda benim mudahele etmem lazim dedi. Ariyorum ama acmiuo kafasindaki buyuklugun anomali m olcagini sorcaktim o sira hic aklima gelmedi malesef. O kadar doguma odaklanmistim ki 🤦♀️ siz boyle b durum yasadiniz m?