Aysegul9371 Baya kilosu fazlaymış iyiymiş ciğer gelişimi tamamlanmıştır muhtemelen doktor normal doğum olması için yap demiştir çocuk iyice kilo almadan eğer kilo alırsa bebek ki beklerseniz 4 kg yu baya bir geçer normal şansınız kalmaz
esmerbomba Aysegul9371 maşallah ne yedin bacım sorması ayıp benımde bebeğim önce sağlıklı sonra kılolu doğsun istiyorum ilk gebelığımde bebeğim çok zayıftı çunku 😏