Derin34-23 Dün çatı muayenesi oldum,doktor çatın çok güzel çok müsait normal doğuma dedi. Ama normal doğum yapan var mı? Ben çok korkuyorum. Çatı muayenesi olurken bile kendimi çok kastım tedirgin oldum 😌
goktugun_annesiii Derin34-23 yarın 37+0 oluyoruz kontrolüm var doktorum çatı muayenesi yapacakmış hem korkuyorum hem de çok merak ediyorum ne diyecek 🙄🤦🏼♀️
Merveonay Derin34-23 ilk doğumum Çatım dar olduğu için sezaryendi ama şimdi 2. De normal denemek istiyorum çatı muayenesini çok gergin anlattıkları İçin bizlerde kendimizi kasıyoruz ve o yüzden canımız yanıyor oysa doktorun 2 parmağı ile yaptığı basit bir işlem oysaki ilişkiye girmek bile mantıken ondan daha Zor canım normal doğumdaysa ben başıma ne gelebilecek gördüğüm herşeyi okudum izledim ve en fazla 24 saatlik bir olay Buda anne olmak İçin katlanılabilir bir durum bence
Derin34-23 Zeysezer Yani eliyle baktı gel sürüyor rahat girsin diye ileri doğru ittirdi elini benim canım acıdı ama bence kendimi kastım diye yoksa bünyeye göre değişir bence
Derin34-23 goktugun_annesiii İnşallah normal doğum der çok sağlıklı ve güzel ama ben korkuyorum biraz nazlıyım sanırım 😊
Derin34-23 Merveonay Bana da anlatır mısın normal doğum nasıl acısı ağrısı? İnternetten izlediğim kadarıyla doğuma gitmek istemiyorum çevremde tecrübeli yaşamış birileri olsun dinlemek istiyorum
Derin34-23 Tugcevemercimek Yok canım üç parmağını falan sokuyor normal cinsel ilişkiye girmek gibi ileri doğru parmağıyla bastırınca biraz acıdı ama dayanılacak birşey herkesin çatısı bir değil bence zaten 4-5 sn sürüyor 🥰
goktugun_annesiii Derin34-23 elbet vardır da valla herkesi dinleyince de yine içim rahatlamiyor benim 🤣 bu sefer de diyorum ki herkesin acı eşiği bir değil 🙄🤦🏼♀️
minnosannesiii Derin34-23 canım 33 gün öncedoğum yaptım normalde canım çok tatlıdır ama nasıl bir şey dogum bilmediğim için bir cesaret geldi sabah 7de sancım başladı 11.30 da yatışım yapıldı saat akşam 18.00 a kadar aralıklarla adet ağrısının biraz yoğun şeklini çektim ama aralıklarla geldiği için dinlenip toparlanıyordum sancı aralarında akşam 6dan sonra biraz suni sancı verdiler normal sancıyla aynı şey ama mesela kendi sancım 30 sn yede geçiyorsa bu biraz uzun sürüyor o yüzden biraz zorlu normal dogumda beni en cok zorlayan alt muayene oldu onun dısında sancıyada alısmıstım derken saat akşam 8 bucukta dogum oldu çatala çıkıp dogurmak inan 10 dk falan sürüyor çünkü 3 ıkınmada çıkıyor öyle aman amanda korkulacak birşey değil zaten cocuk cıkar cıkmaz bütün ağrı acı herşey bitiyor kalkıp yürüyorsun mükemmel birşeu
Derin34-23 minnosannesiii Kesi falan olmasından ve bebeğin oradan çıkma anından korkuyorum onun dışında sancı falan beni korkutmuyor yani düşünüyorum o bebeğin oradan çıkması mucize allah katında olağan üstü bir şey ama diyorum o bebek oradan nasıl çıkar insanın canından can gidiyordur yani çatı muayenesinde orada bacaklarımı ayırırken bile tedirgin oldum😞
Hilal56 Derin34-23 ben dogurduysam herkes doğurur canım cok tatlıdır ama Allah yardım ediyor gerçekten
minnosannesiii Derin34-23 kesi banada attıllar ama sancıdan orası uyuştuğu için acısını bile hissetmedim cocugun cıkısını inan bende hala idrak edemiyorum cünkü hani bi kafa cıkar vucut cıkarken hissedersin falan asla gözümü kpadım ıkındım gözümü açtım cocuk karsımda
minnosannesiii Derin34-23 çocugun çıkışı çok basit çünkü o son raddede o kadar baskı hissediyorsun ki çocugun cıktıgını bile anlamıyorsun bence sancı kısmı daha zor
Derin34-23 minnosannesiii Bende sancı kısmından değil de bebeğin oradan çıkış anından aşırı korkuyorum yani küçücük yerden 3 kiloluk bebek çıkıyor benim de canımdan can gider herhalde 😂