Yanne ben de kahve çok seven biriyim şahsen. Ama gebelikte çok tüketmedim yine de. Bazen içtim bazen içmedim. Nescafe içtiğimde de genelde sade olarak içtim. Günlük en fazla 200 mg kafein öneriyorlar. Yani abartmamakta fayda var, çünkü bizden çok bebiş etkileniyor. Ben kahve içince bizimki başlıyor tekmelere oradan anlıyorum etkilendiğini 😊