Duygu0621 Kızlar nereden UYGUN fiyatlı aldınız , bebeğin emziği , bezi , biberonu , göğüs pompasını . Yardımcı olursanız hepsiyle teker teker çok memnun kalırım 32. Haftamdayım alışveriş yapıcam ☺️☺️
esmer3 Duygu0621 emziği e bebekten nuk marka aldım 30 tlydi, bezi de e bebekten sleepy aldım denemek için pişik olmazsa devam ederim diye 40 lı bir paket 40 tlye aldım
elaweannesi Duygu0621 Amazon’dan aldım awent cam büyük küçük 2 biberon 126₺ ye geldi ilk siparişe 30₺ indirim de werdi diye şimdi ne durumda bilemem emzikte awent çiçek sepetinden aldım 45₺ ye geldi ilk siparişe 10₺ indirim werdi diye normalde 55₺ Bez de üste gelsinden prima premium care aldım 2 paket 1 numara 43 lü toplam 86 adet 83₺ ye geldi normalde aşırı yüksek fiyatı ıslak mendilde prima hassas yenidoğan kokusuz aldım 9 paket 100₺ ye geldi normalde o da 150₺ üstü
MrsMavis Duygu0621 emzik bibs aldım Göğüs pompası mochi biberonla lansinoh plastik aldim 1 tane de cam alicam