Nbht28 benimde 33 haftada başlamıştı, geceleri uykumdan uyandıran bi kaşıntı. Doktorum kolestazdan şüphelenip karaciğer testleri ve farklı testler istedi. Çok şükür normal çıktı sonuçlar, yoksa erken doğuma alacaktı. Şuan 39haftalığım kaşıntım 37de kendiliğinden geçti. Mutlaka doktorunuzla görüşün, kolestaz önemli bir durum özellikle bebek için😊