Zynp44 doğum anında odada bekledi sancıyı tüm aşamaları eşimle yaşadım :) doğum 5 dk sürdü zaten yetkin hocam inanılmaz bu konuda çook memnun kaldım. Eşimle 5 dk ayrı kaldık diyebilirim. Sonrasında annem ve küçük kızım de geldi. Ailece güzel bir doğum süreci yaşadık