Tomrisinannesi sağlıcakla kavuşun inşallah. Korkmayın iğne yapılması uyuşma derken 20-25 dak sürüyo herşey. Bazıları çekiştirmeleri hissediyo ama ben hiç hissetmedim. Sütümde hemen geldi. Biraz ameliyathane korkum vardı, öncesinde çok az sakinleştirici yapmışlardı bana. Korku falan kalmadı. 10 gün sonra 2.doğumum olacak oda inşallah spinal olacak bi aksilik olmazsa. Güzel düşünün güzel olsun inşallah, olumsuz şeyler düşünmeyin.