vbvy1 Mineoooo Bana bi tulum verseler sabaha kadar onu icimdeki gazla doldurabilirim o derece gazlıyım maden suyu iyi geliyor limon da sık çok soğuk seyler yiyip icme süt de gaz yapar brokoli lahana vs tüketme sarımsak felan da sisirir bayaa
Mineoooo seon90 teşekkür ederim bu gaz için kimyon iyi geldiğini söylediler böyle baharatlar hamilelikte kullanılır mı bilgin var mıı
seon90 Mineoooo kullanılır tabi kuzum kimyon çok iyi geliyor.özellikle doğumdan sonra kimyonlu rezene çayı çok iyi geliyor bebeğe gaz geçmiyor.
seon90 Mineoooo rezene içme şimdi doğumdan sonra iç.ama sadece kimyonu suyla karıştırıp içebilirsin canm.ama evin içinde bol bol yürü
Mineoooo vbvy1 hergün 1 tane maden suyu içiyorum kesin de diğer şeylerde de dikkat ediyorum ama bakalım neler olucakk
charlottececi Benim de ilk hamileligim ayni :( gaz yalmayan seyleri yemeye çalışıyorum. Laktozsuz süt tuketiyorum. O hic rahatsiz etmiyor. Yürüyorum rahatlatıyor. Bu gaz boyle 9 ay mi devam ediyor cidden merak ediyorum 🤦🏻♀️
Mineoooo charlottececi ben fazla yürüdüğüm de bayılacak gibi oluyorum ve yürüdükçe daha çok şişiyorum gibi
charlottececi Mineoooo belki dalaginiz sisiyodur o gun bana oturdugum yerde oldu. Nefes alamadim hakaret edemedim sislikten kasildi karnim hep. Gram baklagil yemiyorum ne yicegimi sasirdim resmen 😪 gaz icin de ilac veriliyor mu acaba
Mineoooo charlottececi bilmiyorum ama ayın 5inde doktora gidicem bunları konuşucam onunla da inşallah çaresi vardır