Hepinize çok teşekkür ederim içim bi nebze de olsun rahatladı Rabbim bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 2 hafta sonra perinatolojiye gidicem bakalım orası ne dicek durumu paylaşırım sizlerle de böyle durum yaşayanlara da bilgi olmuş olurum