Akbus
Dmrcsnm bende rahiö filmine kadar her yolu denedim , eşimde de hiç bir sıkıntı yok yaklaşık 1 yıldır istiyoruz 3 doktora gittim hepsi birbirinin aynısını söyledi hiç bir sıkıntı yoktu , bizde en sonunda madem sorun yok aşılama deneyelim dedik şimdi Ocak ayını bekliyorum erken test yapmaya korkuyorum üzülmemek için ama adet olacakmışım gibi sancılarım oluyor ara ara gerçi bende hep olurdu 😞 inşallah yeni yıla güzel haberlerle gireriz 😍