20+2deyim geçen gün otobüste bindim bayağı sarsildim o günden beri hareketlerini hissetmiyorum bazen karnimin en alt bölgesinde biraz hareket oluyor gibi.. oncesinde gobek deligimin hemen altinda cok net hissediyordum. Kese aşağı kaymış olabilir mi nasıl bir şey bu😰🤦♀️