goflak
[bilinmeyen] kac haftaliksin canim
Yunusm123
[bilinmeyen] ben yarı aç geziyorum ve bebeğim vitaminsiz kalır diye çok korkuyorum rabbim yardımcımız olsun. 🙍
goflak
[bilinmeyen] canim valla ben kendime ayri esimle kizima ayri yrmek yapiyorum gunum mutfakta ölüyor inan bende yoruldum bazen ne yapcam diye sasiriyorum
goflak
Yemeklerini zeytinyagiyla yap canim. Kurufasulye nohutu 6 kasik hakkimiz var. Sebze yemeklerini 12 kasik. Bezelye havuc patates misir yasak secenek baya az
Yunusm123
[bilinmeyen] aynen bende öyle valla bacm
goflak
[bilinmeyen] babasiyla ikisi löp löp yiyorlar ben bakiyorum ancak canim 😂😂
goflak
[bilinmeyen] diyetisyene gittinmi canm
goflak
Simdi okudum gitmissin diyetisyene. Ogunlerini aksatmadan ye ara ogunleride yemeyi ihmal etme. Sebzeler simdi cok var yaz oldugundan sansliyiz yine. Ben patlicani her turlusunu yapiyorum 😂 kiymali yesil mercimek yemegi her hafta yapmaya calisiyorum cok vitaminli. Nohut kurufasulye taze fasulye bamya baya cesit var yine
Yunusm123
[bilinmeyen] ben yemiyorum çok şükür öyle tutarım nefsimi çok zorlanmiyorum ama işte bebeğim gidasiz kalır diye çok endiseliyim 😔