annelinkoo1 Hic araştırma yapma canım inan ben kafayı yiyecektim artik suan seni o kadar iyi anlıyorum kii aynı yollardan geçtim her muayeneye gidişte acaba bu defa ne diyecekler diyordum sen ne kadsr takarsan o kadsr karşına olumsuzluklar çıkıyor hic arastirma herzaman her yerde en kötü senaryolar vardır bu zamana kadsr oyle deyince oyle doğanı hic görmedim yani olumlu şeyler daha fazla dedigim gibi tadını çıkar sanada bebegnide eşine de yazik keyfine bak doğunca bu anların tadını çıkarmadığın için üzülüp dertleneceksin