annelinkoo1 canımmm seni okadar iyi anlıyorum kii hiç üzme kendini ne gelirse Allah tan muhakkak ama bana da öyle demişlerdi ilk çocuğum da hamilelikten nefret etmiştim ağla ağla içim çıkıyordu elhamdülillah sapasağlam geldi kızım, 2. Hamileliğimde hiçbişey yaptırmadım sadece dua ettim elhamdülillah bu kızımda 16 gündür sapasağlam kucağımda darısı başınızaaa