Merhabalar anne adayları,dün hastaneye gittik bebeğim 8 +0 ,kalp atımını duyduk fakat kese arkasında hafif kanama var dedi doktorr progesteron kullanıyordum devam et dedi fakat hiç lekelenmem vs olmadı,tedirginim böyle Bi durumla karsilasan varmi aranızda acaba