Nameless 12.hafta da Dr mız ozel de erkek dedi tahmini olarak bu hafta da 2 kez perinatoloji için gün almak için devlete ve fakülteye gittim 18 haftaligiz ama cinsiyet belli değil dediler Dr ler :( bunu yaşayan var mı 🤔
deletedmom87894 Nameless allah allah neden acaba ben 15 te hem özel hem devlete gittim söylemişlerdi🤷🏻♀️
Bebiscann Nameless ben 4 çocuğumda da erkenden öğrendim, sadece kızımda azcık geç oğrenmiştim, bebiş doğru pozisyonda durmuyor demekki ama büyük ihtimalle kızdır canım
Nameless deletedmom87894 açıkçası çok takmıyorum sağlıklı olması yeterli bizim için ama devlette felan 5 dk gibi bir zamanda kendini göstermiyor çünkü özel de yarım saatte felan anca kendini gösterdi öyle belli oldu tahmin yürüttü
Nameless Bebiscann Hmmm bakalm 20 ocak perinatoloji için gün verdiler o gün gösterir heralde kendini :) hayırlısı olsun inşallah 🙏
Missewos Canim bizede once doktorum yokken baska doktora yonlendirdi o erkek gibi dedi. Kendi doktorumuz hala bise soylemiyor 15 haftalik olduk