Morprenses elif7575 o testler evde oturarak yorumlanan şeyler değil doktor yorumluyor kimi pozitif çıkıyor kimi negatif. Bağışıklığa bakılıyor sadece
HGulsah elif7575 Benim de yüksek gelmişti avidite bi sıkıntı yok dedı doktor ki olsa bile yüzde 10 etkiliyormuş bebegı bunu diyen de eşimin yakın arkadaşı başhekim.
gozgozanne HGulsah ay gercekten mi ben şuan adivite sonucu bekliyorum çok da tedirginim şuan geciyoesam diye. Yazdığınız içimi rahatlattı
HGulsah gozgozanne evet korkma hiç bişey olmaz çoğu gebe geçirirmiş o virüsü ama bazıları test yapar bazıları yapmaz bilmezler bile dedı bizde çok korkmuştuk önce
arzm28 gozgozanne herhangi belirtnz varmiydi acaba bana hic kan testlerinde baklmams doktoruna sordm kedi beslemiyorsan evinde skntj uok dedi ama sadce kediden geçmiyor ki yiyecekten de geçiyor bende istesem baktirsammi diyor.m icim rahat etsn dye ama 23 haftalk oldum gecirdmsede Allaha emant
gozgozanne HGulsah ayy şükür. Evet benim kuzenime de hiç bu testi yapmamışlar iki çocuk doğurmuş. Bana yaptılar çok korktum. Şuan sonuç icin
gozgozanne arzm28 yoktu canım kedim yok hatta kedi gördüm mu kaçarım. Normal muayene olarak kan tahlilinde baktı. Şuan eskiden mi geciyorum şimdi mi geçiyorum onun sonucunu bekliyorum. Keşke bana da yapmasalardi çok strese soktu beni
arzm28 gozgozanne hadi yaa beni de sağlık ocağındaki doktor cok korkuttu o kadar kotu oldum ki yaptırsam mi dedim aldirman için vakit geçti dedi sok oldum ne aldırmasi dedim ya bana hic bakilmams basindan beri umarm skntisiz doğum yaparz da rhaatlarz artk ya paranyk oldum iyice
elif7575 Aviditem yüksek olmasına rağmen doktorlar benden sıvı almamı istediler çocuğa bulaşmış bulaşmamış mı diye
gozgozanne elif7575 10. Haftadayim canım. Benim kuzenime hamileyken hiç yapılmamış mesela ben de anlamadımmm
elif7575 Bende 21. Haftayım rubella ıgm hamileliğimin başında pozitif çıktı 18 . Haftada ıgm sınır değerde çıktı avidite yüksek geldi. Doktor gene sıvı alınsın dedi sıvıyı aldırdık çok zor bir işlem inşallah bebekte de güzel sonuç olur