Yarın 36 haftalık oluyoruz doktor dün plesanta yaşlanması olduğunu ve suyumun azaldığını söyledi haftaya çağırdı kontrole dahada azalmış olursa sezaryenle alırız bebeği dedi bu durumu yaşayan var mı kaçıncı haftada doğumunuz gerçekleşti süreç nasıl ilerledi?